2011-10-02
12:45:12

Kladdkakebagaren Lisa

Nu har jag en kladdkaka i ugnen som jag nyss gjort. Den ska bara vara inne 5 små minuter till och sedan kommer hela huset fyllas av en så otroligt god lukt! Myyys! <3
Vad har ni gjort idag.., eller vad ska ni göra?
Förutom att jag ska bort vid 3 tiden så blir det nog en skriva dagbok/dricka te/uppdatera bloggen dag för mig ;) Sånna dagar är mysiga. I vanliga fall brukar söndagar bara vara depprimerande för mig. Asså jag blir verkligen depprimerad!! Dels för att jag förbereder mig på alla äckliga läxor och prov och dels för att ja.., söndagar är tillkomna för att deppa på?
Nej jag vet inte.. men nu ska jag ta ut kladdkakan.
Puss ♥
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: candide av voltaire :) haha kram!

2011-10-02 | 16:40:41
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: