2011-10-14
12:32:36

Maja är härmed skyldig mig 39 :-

heheheheh.., lovade henne att köpa en sims 3 om det fanns kvar några och yes, fanns ett fåtal kvar och nu lägger jag inte ut mer pengar.. (Clara, du var dryg igår! Skyll dig själv ;D). Så nu kommer jag och Majsis sitta och vara osociala mot alla andra i .. resten av vårat liv typ medans vi har kul med sims 3 :D
Men ja.. farmor steker pannkakor nu. MUMS!! Ikväll kommer mami och papi hit också.
Omg!! Ni skulle sett mig igår, elle aa..jag och farfar igår rättare sagt! x) Så himla roligt var det! Han är nog n av de skönaste personerna jag vet! xD
Först: Jag stod och sminkade mig och lade min mascara på bordet och han bara "Vad är det där??", jag; "Det är en mascara..", han; "Jaaahaaaaa, jag trodde det var en handgranat eller något!!ô.Ô"
HAHHAHAHha!
och sen på kvällen hände nog det roligaste på väääldigt väldigt länge!! x) Vi såg på något CSI eller vad det heter och då ska de kolla någonting på liket och HAHAHA! Farfar sitter och äter en äppelbit precis då och får världens roligaste min och bara: "Men det var då?!, man kan ju aldrig äta här utan att man vet säkert när man ska spy!". Jag överdriver inte när jag säger att jag gapskrattade i 10 minuter, kanske 15.. Jag lade mig ner på golvet och fick typ.. hostskratt och skit.
Det var så otroligt roligt! Eller, jag tyckte det iaf och farfar började skratta åt mig för att jag skrattade så mkt och farmor blev lite småsur för att hon inte hörde vad de sa på tvn..^^
Men ja... ni skulle varit där :D


Ni fick någon bild iaf ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: