2011-10-10
19:05:25

Nu är jag här!

Sitter i farmor och farfars lägenhet nu och vi har nyss ätit kvällsmat :) Så härligt att vara framme. Tågresan var helt okje då jag tillbringade största delen med näsan neråt i en bok så... Dock satt sveriges mest bittra tant framför mig.. eller ja, mittemot rättare sagt. När hon gick av så satte sig en asskum tant istellet som var småbitter hon med med sen köpte hon te och en kanelbulle och började gapskratta åt.. ingenting?
Det var skumt iaf...
Men iaf, idag var vi först hos rönken och det var så himla pinsamt alltihop då man inte fick ha några kläder med metall i och såklart så hade även mitt linne det så jag fick stå där i min spetströja och se dum ut..
Aja, men sen stack vi till Karlstad och åt på kinaresturang och sen shoppade vi lite. Jag köpte ett as snyggt linne/kort t-shirt. Den var typ blå/grå/vit i färgen med blixtlås där bak och lite små transparant i slutet och sen även 2 nagellack (blått och svart). Jag har letat efter de färgerna för ett rimligt pris ett tag och inte hittat svart för mindre än 100 spänn men nu hittade jag det för 29 spänn :D
Aja, imorgon blir det en tur till överby. Vill försöka hitta en stickad skön tröja och ska kanske (förmodligen) köpa ett eller två par skor från H&M. Men får se, kan ju vara smart att spara iaf några ören till Stockholm också?
Och.. NEEEEJ!!! Jag glömde mina noböcker i Årjäng och har prov onsdagen direkt efter lovet på asmkt! SKIT!!! Får be mamma ta med dem hit på fredag eller något?
Ha det bra med er nu :)
Postat av: Anonym

Du skulle kunna mer bilder i dina inlägg.

2011-10-10 | 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: