2011-10-14
19:10:40

pratade nyss med mupp & pupp

Pratade nyss med mupp & pupp (mamma och pappa xD) och de hade SÅKLART glömt biljetterna hemma till det, de skulle göra så de hade varit tvungna att vända om och massa men när jag pratade med den för kanske 30 minuter sen (okej.. 15 kanske..) så var de i Åmål igen påväg hit :D Jag skulle berätta det som var så jäkla kul igår men ingen fattade och jag började bara gapskratta, igen^^ HAHAHA!
Men m och p kommer vid typ åtta, eller halv nio idag så jag längtar lite.
Meeen.. idag är det ju IDOL!! :D Åhh så kul! Ska ni kolla? Det ska iaf jag :) Så ha det fintfint nu och akta er för trollen ute i skogen (okej, det var rätt radom. Vetefan varför jag skrev det där, mina händer fick vara fria att skriva vad de ville i ågra sekunder och kolla vad de lyckas skriva då..)
HAHAAH! Vad f*n var det för fel på mig?!?! Aja, som tur var så var det bara jag som hade tråkigt och ville.. sminka mig, MYCKET!
och bara så ni vet är jag inte ens hälften så brun som mitt fejjjjjs är där o.O

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: