2011-10-19
15:40:03

Rarw


Så, hur ska man sammanfatta dagen idag?
Typ, skola, prov, plugg, läxor?
Nee, jag vet inte riktigt. Men iaf så hade jag noprov idag. Det känns ganska bra. Jag fick även reda på mitt svenskaprov. Jag fick NÄSTAN "vg" men min lärare säger att man inte kan sätta det på dessa prov.. såklart man kan? Eller..? iaf så fick jag 91/135 p. Jag är faktiskt ganska nöjd.

Är det bara jag som tycker tiden går äckligt snabbt föresten? Snart är det helg.. igen o.O På lördag har jag konfaträff och då ska föräldrarna med. Mrrw, jag lovar att de kommer skämma ut mig genom att berätta någon extremt piiinsam kommentar. Är det okej att sätta tejp på munnen på dem?? o.O
Men puss och kram ♥

Postat av: Hanna

Kan inte du göra sånna där bilder då det är 4 stycken samtidigt oftare? Det var superfint!!

Du är den bästa bloggen jag läser! Sluta ALDRIG att blogga :)

2011-10-19 | 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: