2011-10-13
14:00:40

Så himla trevligt folk!

Jag vill nästan flytta hit nu (eller okej.. typ). Jag gick ju t och gick med Chaplin nyss och han var så go och gick bredvid mig lugn och fin hela tiden. Och när jag skulle lämna tbx han så gav hon (ägaren) mig 50 kr!! Bara för att jag tagit en promenad liksom. Vi kom överens om att jag skulle ta en promenad med han imorgon också. Riktigt kul faktiskt!
Förut, när jag, farmor & farfar var nere i Överby så var vi inne på Maxi och då var den låda full med dataspel och gissa vad jag hittade!?! SIMS 3 för endast 39 kr!!! Jag köpte det såklart och är så otrligt överlycklig just nu :D Hehe.. Så när jag kommer tbx till Årjäng kan ni väl gissa vad jag kommer göra?^^ Hehehehe.
Nu ska jag snart skriva lite dagbok tror jag ;)
Postat av: Moiis

Lägg upp bilder någon dag , ha lite mer bilder i bloggen ! ;)



Kram moa<3

2011-10-13 | 17:39:32
URL: http://thefashiionicon.devote.se
Postat av: sandra

fin blogg :)

kolla gärna min blogg

www.sandralif.blogg.se

2011-10-16 | 16:34:14
URL: http://sandralif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: