2011-10-31
09:32:58

scannern

Min väldigt sorgliga historia om scannern:
- Nu på morgon kom jag på att vi faktiskt har en scanner så kanske kan jag scanna in mina bilder men sedan kommer jag på, "craaaaap", den är trasig.., funkar inte.., komemr aldrig mer att funka!-.-

Men ja... just nu (om jag skulle ha haft en bra kamera.. typ system) så skulle jag nog vara utomhus på en mkt orange och lövigt ställe, men som sanningen nu är så har int ejag en kamera, inte ens en mobil nu (eller jo, det har jag men den är på lagning och mobilen jag har är inte min).  Om ni undrar så är jag en aning bitter just nu så öhhm, jag kommer väl bittra på en stund?
Jag ska snart måla/teckna lite hade jag tänkt. Och då är det faktiskt så att jag tänkte måla med mkt färg och kontraster :)
Ha en trevlig morgon allihopa ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: