2011-10-02
10:50:32

shoppingsugen och störd är vad jag är!

Hehe, allvarlgit asså! Jag sitter på golvet i vardagsrummet och har soffan precis bakom mig. Varför jag sitter på golvet vet jag verkligen inte. Det är ju inte precis skönare x) HAHAH!
Men åhh vad jag är shoppingsugen :( MEN NEJ! JAG SKA INTE SHOPPA! JAG SKA SPARA MINA PENGAr... eller aa, iaf tills om en månad IDAG eller jag ska ju t farmor och farfar om en halv månad också men jag vill hellre köpa nått i stockholm. Ska försöka övertala pappa om ett par skor där (de beiga från H&M som jag visat 2 ggr här i bloggen ) :D
Får ta och dreggla ett tag över kläder så visar jag er sen, okeeej??
Postat av: clara

jag sitter också och dreglar över dom skorna. synd att vi inte har samma skostorlek så kunde jag sno dom av dig när du köpt dom om du gör det ;)

2011-10-02 | 11:52:51
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: