2011-10-16
21:13:55

Söndag kväll

Mitt bortbitna nagellack och min nya ring samt tröja på bild (och jag såklart men ja.. det är rätt uppenbart :p)


Jag ska måla naglarna snart eftersom jag alltid biter bort nagellacket ^^ Hehe..
men jag håller på att fixa film att se på nu (läs: ladda ner). Dock så har ju våran dator blivit asseg tack vare.. hehehe..., SIMS 3! Men who cares? Filmerna som jag laddar ner heter iaf "Somthing borrowed" och "A litle bit of heaven". Båda är väldigt fina och bra filmer som är sevärda. Somthing borrowed är väl mer livlig .., ganska mkt mer faktiskt^^ Hehe.
Men ja, nu ikväll ska jag kolla på Jersey Shore 4.
I veckan kommer bloggen få lida eftersom jag har noprov på onsdag som jag ( s å k l a r t ! ! ) glömde hemma under lovet så jag måste pluggpluggpluggaaaaaa i veckan och nästa måndag har jag del 1 i soprov och på tisdagen del 2. Och ja, you get it?
Nu på onsdag är det föresten bara 2 ynka mini veckor kvar och sen ska jag och papi på Rihanna konsert!!! :D Dock har jag ju ingen mobil att ta kort med eller något men pappa ska bli tvingad att ta massa bilder med sin iphone :DDDDD (fin smiley, jag vet^^)
Postat av: SANNA

Hej!

Vad händer hos dig? :)



Kram

2011-10-16 | 21:25:34
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: