2011-10-17
21:01:28

Tårar som faller...

..av en extremt vacker film! ♥

Sitter och gråter på mitt rum. Tårar och ännu mera tårar. Sånna där salta men väldigt vackra små droppar som rinner nerför kinden. De slutar liksom inte, fortsätter hela tiden.
Jag har nyss sett på "A litle bit of heaven" och det var nog den finaste filmen jag sett. Allvarlgit talat asså!
Så himla vacker!<3






Som ni säkert märkte så var det inte precis plugg jag höll på med (ja, jag är en stor idiot!!!) för jag satte på en underbar fantastisk älskvärd film så nu kommer jag ju inte precis kunna plugga!^^
klockan är ju nio liksom.. okej, inte så värst mkt men imorgon, då får det verkligen bli pluggning!!!
Hoppas ni kan titta på filmen och det är verkligen värt det! <3
Nu ska jag gå ner och göra iordning ett kopp te c:
Postat av: Karolin

så vacker är den!

2011-10-19 | 13:29:42
URL: http://www.karoliiineo.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: