2011-10-27
16:00:50

Tatuering?


Vad tycker ni om min nya tatoo? ^^
Haha, okej.., nej jag har ingen (snälla.. jag är 13!??! ^^) och aa, men iaf så står det "It takes a fool to remain sain" och så... skulle vilja ha den meningen på antingen underarmen eller gäddhänget kan man ju också säga ;) Eller så vill jag ha det bak i nacken. Men det får dröja sisådär 4-5 år till :D

Men om någon av er skulle upptäcka att ni ser attjag har en bula i ögonbynet så är det för att JENNIE (-.-) stängde en dörr i ögonbrynet på mig så att mitt ena öga började gråta..
Mmm, precis.., läs vad det står(!!) mitt ena öga grinade för att det blev drabbat det med!!!!!

Men ja..., idag är det 6 dagar kvar till rihanna konserten! :D
Jag hoppas´verkligen att jag har fått tbx min mobil så att jag kan spela in och massa, så himla coolt ska det bli :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: