2011-10-11
12:26:06

Trodde ju att jag skulle hitta mina älsklingar! :(

Jag trodde verkligen att jag skulle hitta mina fina skor idag inne på H&M men nix. De hade ALLA skor UTOM de 2 jag var så otroligt förtjust i. I Karlstad fanns just de 2 + några fler men nu ska ju inte jag till Karlstad igen.. Hoppas verkligen att de finns i Stockholm nu då!! :) <3
Idag köpte jag iaf en giganstisk ring med massa silvetpärlor på. (80:- på "Indiska"). Jag gillar den verkligen. Sen, imorgon ska jag nog köpa en mössa på H&M tror jag. Eller så gör jag det på Gina där jag köpte min halsduk så har jag matchande. NEJ DET GÖR JAG INTE ALLS! Jag köper den på H&M nu för det var kärlek vid första ögonkastet! Den är senapsgul och vacker :)
Men ja.. ni kan få en bild nu.. på något helt random :D

Bild sen i våras innan man skulle till cpern. Ville liksom börja sola innan. Jag, Ola och Albin gick ut typ varje solig dag och la oss på Olas terras och njöt av solen ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: