2011-10-05
17:04:46

Twilight maraton!<3

Har kollat på 1an, 2an och kollar på 3an nu! :) Myyys!
Mamma ska ju köpa med en hamburgare t mig när mamma och albin sticker t töcksfors. Haha, det känns som att jag proppar i mig skräpmat hela tiden. Bara jag gör mig av med det sen så.. och jag äter ju egentligen nyttigt NÄSTAN varje veckodag.. förutom aa, sånna dagar som idag :o
Men åhh, jag är så himla uttråkad just nu. Jag ska nog sätta mig uppe sen och skriva brev och sånt. Det är nog bra det... eller jag får iaf mer att göra.

SNÄÄÄLLA CLARA! (jag vet att du kmr se detta så gör det snälla!!). Skriv mkt på din blogg så att jag kan kolla i den var femte minut och bara: JAA, hon har uppdaterat bloggen hela tiden :)

Min dag idag kmr förmodligen vara skittråkig så.. Pappa är ju inte heller hemma så jag har ingen som kan åka ner och hyra film med mig elr nåt. Mrr..
Men hmm, ja. Då vet ni vad jag kmr göra idag då?? ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: