2011-10-13
10:06:52

UTPÅPROMENADMEDSÖTIS!!

Mitt på dagen (eller typ vid ett, halv två tiden) så ska jag få gå ut at gå med Chaplin! Åhh, han är så go! Ni ska bara veta. Så nu vill jag ha en sån när jag blir 18!! Och det ska jag också.. eller kanske 20 o.O Anyway så ska jag ha en liten hund när jag blir äldre. Chaplin är en griffin tror jag det hette. Inte för att ni bryr er men.. ;)

Jag är typ asglad för förut var det 2 grader ute!! :D Jag bara yeeees och satt typ och hoppade på stolen medans jag åt frukost ;)
Idag ska vi äta gulaschsoppa. Jag vet inte, men jag tror inte att jag ska köpa något mer nu. Vill spara till stockholm också ifall skorna finns där och ja..
En sak som jag har tänkt på, undra när första snön kommer iår? För några år sedan så kom den ju i oktober liksom.. Jag längtar till snön och samtidigt hösten. Eller asså.. jag längtar till jul. Det ska snöa hela december och sen den första januari ska snön typ vara borta eller nåt men det ska fortfarande vara kallt :) Dock ska inte isen få lägga sig någon stans för isånnafall så är det ungefär 99,9% säkert att jag kommer slå ihjäl mig... Mrr, jag är verkligen klantig ska ni veta. Förut t.ex så skulle jag gå från sängen till badrummet och höll på och trilla när jag skulle svänga lite. Jag är en klant helt enkelt ^^
Aja...
Jag skriver typ rätt långa inlägg nu känns det som x)
Men nu ska jag sluta, ni ska inte få genomlida ännu en miljon meningar som ni ändå är asoviktiga.. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: