2011-10-20
19:40:52

zuuumba time

Om en kvar eller 10 minuter sticker jag och mamma och hämtar maja och nathalie hos maja och sen sticker vi till zumban :)
Nu tar jag bort hagellacket eftersom det blev repigt (jag bet på det...)
Jag är supertrött men det ska bli skönt att få koma igång lite nu :)
Snart är det helg och det känns awesome!! Jag tycker att jag förtjänar att "vila ut" nu.., fasst så kommer det naturligtvis inte bli iaf eftersom jag har prov på måndag men det är stört för vi vet inte precis vad vi ska plugga på mer än liksom.. napoleon och franska revoluionen. men andra gånger har vi gått igen svaren men inte nu tydligen.. stört.
Aja, måste dra, vi hörs ♥

hade denna outfitwn i vår/sommras men lägger den i kategorin med outfits iaf, hope you enjjjjoy :p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: