2011-09-19
16:12:03

19 september 2011

Jag sitter och ser på Simpsons nu :) Idag var skolan helt okej. Sådär lagom... men en sak är jäkligt kul egentligen. Vår franskalärare är typ borta hela tiden så på onsdag har inte vi någon franska igen ;D
Imorgon ska jag kanske va med Sofia <3 I realy hope so!!
Nej, nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, blir förmobligen att kolla på tv och sånt x) J A,  J A G  Ä R  E N  N Ö R D ! ! !
Hehe x)

saknar cypern som satan! Det var så jädrans underbart där! <3 Jag minns hur EXTREMT röd jag blev.. eller ja, blålila typ o.O Kolla bilderna nedanför så fattar ni:
okej, den här bilden längst ner är såkalrt värst..och fulast men ja.., RÖD!!

Postat av: clara

du skulle kunna göra en header med en bild från varje årstid i? asså den översta kanske för sommar, ngn annan för höst, vinter och vår typ??:)

2011-09-19 | 18:26:23
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: