2011-09-06
10:01:35

Älskade tekopp!

Jag vet att jag skriver mkt om te och så nu men allvarligt; helt klart den godaste drycken efter vatten :D
..typ iaf :p
Nu sitter jag i soffan nere och är sisådär superhängig.
Igår så skulle jag - oavsett om jag var sjuk eller inte - ta tag i min hud på riktigt för jag känner mig så äcklig i ansiktet vissa dagar och då upptäckte jag att en mask som finns i tub (som även tar bort orenheter) var SLUT!! Så jag skulle förklara hur den såg ut för mami men det gick inge vidare, dessutom hoppas jag på att hon tar med halstabletter hem när hon komer sen. I realy hope so! ;)

En sak som är riktigt jobbig när man är sjuk är den att när man är riktigt sugen på att läsa någons blogg så är det inte uppdaterat eftersom att de är i skolan men okej... det är inte alltid alla uppdaterar när de kommer hem heller för ibland har man verkligen inte tid.. :/
Men jaja..
Postat av: Helena

ska vi följa varandra på bloglovin? Kram

2011-09-06 | 10:19:01
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Tova

Superfin blogg!

2011-09-06 | 10:20:13
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: jag började spela när jag var 16 :) och jag har aldrig tagit lektioner eller liknande. Jag har dock upptäckt att jag har väldigt lätt för allt som rör saker där man använder just händerna, så jag lärde mig spela ganska snabbt :) Det är aldrig för sent för att börja! :) lycka till med pianospelandet! kram

2011-09-06 | 11:58:02
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: