2011-09-18
13:36:34

Blir inget mâten för mig idag!

Jag vaknade idag vid halv 1 efter att ha vart ute till halv 3 igår! Först gick jag med Maja, Lisa G och Petra och sedan så träffade jag Claris och Frida och Anna. Sen var jag yttligare lite med Maja, Lisa och Petra men typ vid 8- halv 9 så stack jag hem tills klockan var 10 och det var konsert i kyrkan. Det var 6 killar som sjöng ackapella och var asducktiga.. (och assnygga ;) ). Efter det var det café i kyrkan. Elin frågade mig och jag ville med upp till discot så jag, Elin och Mathilda stack dit och dansade och ja.. vid 1 skulle jag hem igen men då såg vi en man som satt helt deckad och vi kunde inte ringa han. Han hade sin mobil framme så vi ringde en anhörig och hjälpte han tillslut att få sig hem. Klockan blev halv 3 innan allt blev klart och så. När jag kom hem läste jag ur min bok som jag bara hade ett fåtal sidor kvar i och sen somnade jag! :D
Idag vaknade jag vid halvett som jag sa, och har ätit lunch nu. Men det regnar och så ute så det skulle inte bli en sådär superkul dag på mâten känner jag...
Jag sparar hellre 200 spänn till nåt annat isf än att göra saker som jag inte vill när jag ändå slösat ganska mkt de andra 2 dagarna...
På denna bilden var jag visst asihopsjunken men.. Jaja ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: