2011-09-08
19:05:56

cry

lyssnar på Rihanna - Cry nu :) Måste ju öva inför konserten ;) Haha.. igentligen inte såå länge kvar nu om man tänker hur nyss det kändes som juli var!! Åhh vad jag längtar! :D
Glömde berätta det förut men imorgon så har inte vi någon franska för våran franskalärare var sjuk och om vi inte har någon franska så har jag sovmorgon till 20 i 11!! SÅ GLAD ÖVER DET:)

Det ska bli riktigt skönt med helg imorgon även om jag typ har haft helg hela veckan men det känns ju verkligen inte likadant då. Jag menar på helgen kan man göra typ.. allt men är man sjuk måste man iaf sita inburad i en filt liksom ;)
Nu ska mamma sätta på lite te (hon köpte nyss vaniljte förut btw :D.. det är min favoritsort) så det blir myyys sen. Jag kommer sitta med en varm go stickad tröja på mig och filt och min stora tekopp medans vi ser på true talent :)
Jag längtar som ett as till många saker nu!
1. Lördag (jeans)
2. Mitten av hösten (älskar höst!!)
3. 2/11 (Rihanna konsert)
4. 5/12 (min födelsedag)
5. 13/12 (LUCIIIA, så mysigt för alla hoppas ner i mami och papis säng och äter Lussebullar och sånt)
6. 24/12 ( Julafton, Ola kmr hem i den vevan och ja..)

heh, jag är störd som ALDRIG ´kan leva i nuet utan hela tiden lever 3 månader före x) hehe...
Men allvarligt, vem längtar aldrig till någonting?

Nu ska jag och mamma se på VEM VET MEST!!! heh, vi sitter och nördar det och svara på alla frågor:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: