2011-09-23
08:09:54

En timme tills jag går till skolan :D

Så extremt underbart att inte behöva skynda sig utan bara jaha, dock så vaknade jag klockan HALV SJU idag så det kändes mindre ljuvligt..
Pappa stekte pannkakor idag till frukost :D Han är riktigt mysig ibland den karln ;)

Hehe, Clara är en aning sur på mig för bilden jag lade upp igår men allvarligt! Den är så himla fin tkr jag!! Så den höga flodhästen får vara kvar på bloggen clara ;) (lär hennes kommentar så förstår ni :p)

Men idag kommer nog dagen gå ganska segt känner jag på mig.. :(
Thats to bad, men efter skolan .. eller ja, när jag ska skjussas till sundstabyn för att ha konfaträff så ska jag och mamma först in på Alexanders så ska jag köpa ett knallrött läppstift :D
WOOHOO! Vill verkligen ha ett så nu blir det av :)

Jo, Jojjo och Ullis om ni läser detta! (Kommentera gärna ett svar så jag vet att ni har sett..) Jag kommer inte kunna komma till er på MITT höstlov men helgen efter att jag har varit på Rihanna konsert (v. 44) så kanske jag kan sova hos er från fredag til söndag om det är okej? SKulle vara sjukt kul isf men ja, vi hör nog av oss och pratar om det lite mer också :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: