2011-09-10
21:17:26

Home again!

Nu är jag hemma igen, saknar Jojjo som ett as... :/ Nästa gång jag får träffa henne och Ullis är väl FÖRHOPPNINGSVIS på höstlovet elr nåt? :)
Imorgon efter att jag och frida har haft söndagsskolan i kyrkan så ska jag och mamma till töcksfors och köpa höga jeans eftersom jag inte hittade några idag.. :s
Jag har faktiskt inte köpt någonting idag men jag hittade en supersnygg skinnjacka med fuskbäls (eller "får"ull typ) för 500 men köpte den aldrig...
Riktigt snygg iaf men kanske hittar något liknande imorgon? jaja, först och främst är det jeans som gäller :)
Jag har nyss ätit fruktsallad och det smakar typ som en bit av himlen! ;)¨
Eftersom jag har gått runt i klackar hela dagen så var jag rätt slut i fötterna sen :p Hehe, men nu känner jag typ ingenting :D

Nu längtar jag tills imorgon och töcksfors :) Jag gillar inte natten för sover ganska ofta oroligt och vaknar ändå av mig själv vid 7-8 tiden :s Och jag är alltid typ orolig och ängslig innan jag lägger mig. Rätt jobbigt men sen blir det ännu jobbigare om det är nåt kul man ska göra dagen efter elr så eftersom att då längtar jag så himla mkt damtidigt .. men nog pratat om mina nattproblem xD

Sov gott allihopa <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: