2011-09-26
21:43:19

I need tops!

Allvarligt, när jag andvänder nagellack så kletar jag runt bra mkt bara för att jag vet att vi har tops hemma liksom så jag körde samma race idag; jag går ner, letar, letar, letar MEN HITTAR INGA TOPS!!! Så nu är jag lite småsur bara för att det ser typ.. förfärligt ut :o
På onsdag ska mamma till nåt ställe med jobbet (tror det var säffle..?) och då ska hon förmodligen köpa senapsgula och oranga strumpbyxor t mig! :D

Jo, andledningen till att jag uppdaterat så otroligt dåligt idag är för att vårt internet inte funkat men nu så! NU ÄNTLIGEN!! :)<3
På onsdag har jag även skolfoto och var katten ska man ha på sig? Jag har verkligen inte en aning! Eller jo kanske.., men bara kanske...
Hmm. Men yesyes, vi får se ;)
Hehe, jag stirrade verkligen på bilden bara för att på de 2 bilderna förgående hade mina ögon typ hållt på att blunda så jag bara "men va f*n!?!" Hehe.. :o

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: