2011-09-29
07:31:25

Im back on track! ;)

Jag vet att jag inte bloggade sisådär asmkt igår men hade en otroligt dålig dag igår.. Men allt löste sig typ i slutet ändå? :o
När jag kom hem sen så blev inga av mina föräldrar sura utan bara förstående vilket ´var OTROLIGT skönt!! jag och pappa åkte till expert och lämnade in mobilen så först ska de se vad precis som har hänt med mobilen ..om det är fler skador än bara skärmen. Sedan måste vi godkänna priset och sen lagar de den isf :D Så det är bra!
Senare på kvällen stack jag och pappa till OK (och det varmörkt ute så jag fick paniiik för att jag tänker att någon ska hoppa in i baksättet och så, som det är i levande begravd :( Där köpte jag iaf en vecko revyn och malcom var där med sin pappa och när malcom skulle köpa en latte i en aoutomat så blev jag sjuuuukt sugen så jag bara !papi, de har lattimaskini här" (aa, typ så sa jag..fasst ta bort alla onödiga "i") och då tog jag att jag ville ha en stor latte och det blev typ översvämning så vi var tvunga att ta bort massa..naw, ville ju ha en big latte!
Men sen såg vi på idol iaf och var överlycklig att olle gick vidare men är inte så förtjust i André faktiskt..
Och nu sitter jag och äter bröd och vindruvor och dricker te :D
Sen ska jag gå till skolan.
Men nu får jag ta och kila <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: