2011-09-21
16:54:54

Jag älskar monki ♥

Nu har jag lagat klart maten, och den ser ovanligt äcklig ut faktiskt. Allt är typ mos och fult (det ska vara fisk och potatis från början ;D)
Nu visar jag iaf lite fler kläder som alla är från monki :D
såå snygga med dragkedja där bak :) 250 kr styck
så äckligt snygga spetslinnen! 150 kr styck
Vantar, 60 kr. Skulle passa sååå snyggt till min tubhalsduk och behöver vantar.. typ ;)
stickad tröja, 450 kr
Glesstickad tröja, 300 kr. Har verkligen suktat efter den sedan den var med i VR senast ;D

Så nu räcker det med bilder på kläder. Dels för att jag snart ska äta och inte skulle hinna ladda upp en till bild (tror jag..) ochg dels för att jag blir äckligt shoppingsugen! :o

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: