2011-09-22
20:20:14

Jag hatar att hosta!

Jag har nog Sveriges mest irriterande rethosta just precis NU! -.- Snart ska jag hoppa in i duschen och skrubba kroppen med en skrubbgrej som luktar vanilj och äpple (underbart med andra ord :D)
Jag känner verkligen att jag fortfarande är lite förkyld :(
Så.. jag och mamma stack inte på zumban idag ... Dessutom var jag rätt seg i hela kroppen efter att ha haft.. nej, jag ska inte skylla på nåt. JA VAR HELT ENKELT BARA SEG I KROPPEN! Och mamma hade ont i ryggen. Så nu ska jag ta hand och mysa med mig själv (öhhm, det där låt bara sick??).
Sköt om er nu alla vackra människor som läser min blogg (och såklart alla andra också<3) för nu blir det inge mer uppdatering idag.
Pussar och kramar till er.

Jag vill verkligen ha en systemkamera NUNUNUNUNU. Då kan jag och Clara ta lite fototurer hela tiden. Sååå himla underbart asså! <3
Postat av: clara

asså du hatar mig va??? annars skulle du inte lägga upp en bild på din bästis där hon ser ut som en hög flodhäst...tack så mkt -.- jag lovar, jag ska hämnas ;)

ps.jag hoppade 2.79m idag på INOMHUSlängdhopp på gympan idag så jag ville bara äga ut dig lite hihi ^^ ds.

2011-09-22 | 21:48:59
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: