2011-09-22
08:05:11

Jag skriver lite till ;D

Jag känner inte att jag har säääärskilt brottom för mamma läser tidningen och äter frukost i lungn och ro så varför ska jag börja virra omkring?
Från mammas jobb kan jag inte skriva inlägg, bara så ni vet för där har de typ .. blockerat (?) eller ´blogg.se eller någonting tror jag :(
Idag ska nog jag och Maja äta ute i Årjäng eller nåt. Typ på en av alla 382973474 pizzerior kanske? ^^
Okej, jag överdrev som alltid men allvarligt. Vi har övermånga pizzerior i en kommun med närmare 10 000 människor. Om ni tänker efter så är det fler pizzerior i de andra småställena i Årjäng också.
Oj, detta inlägg blev pizzafixerat :O
Nej, nu får jag ta och borsta tänderna och allt sånt ;)
Vi höööörs senare eller imorgon eller.., jag får se. Vi hörs iallafall :p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: