2011-09-22
16:50:29

jagbehöververkligentipspånyheader

Det bildas faktiskt ord i headern, okej?? Jo, det är så att jag vill verkligen ha en ny header men isf behöver jag min kära underbara söta fina Clara till hjälp (och hennes kamera ... heheehehehhe) så ja, då kanske ni skulle kunna hjälpa mig hur ni vill att den ska se ut. Skulle vara kul om så många som möjligt svarar, dels för att det kanske blir roligare att kika in här, och dels för att jag ger er kärlk isf ;)
Jag vill att det ska passa hela året typ och det behöver inte bara vara bilder på mig men det ska nog vara någon bild på mig.. ( e g o f i x e r a d ! ! ! ). Haha, nejdå men som sagt. Header - hjälp - snart - kommentera

men nu vill ni gärna höra om min KM dag va?? Hahaha, okej. Skratta om ni vill :o
Först hade vi kula och jag klarade som längst 4 meter någonting, sedan när längdhoppet var så (JAG SUGER PÅ LÄNGDHOPP) hoppade jag 1,40 typ x)
Jag, Carro, Lisa G och Maja sticker och äter på Venedig på lunchen. Sen går vi till ica där jag köper ett päron och en tidning! Yes man :D
När vi kommer tillbaka så stjatar Maja och Carro och Lisa på mig att jag ska vara med i stafetten (och vår mentor mutade oss och sa att vi fick en varsin dricka och glass om vi var med) så jag var med trots att jag både suger och hatar att springa och egentligen all annan idrotts/sportgrejs skit också så VAR JAG MED!!!
Och hur tror ni det gick, vi vann och fick guld i allt och jag fick gå upp som etta varge gång... Nästan x)
Öhhm, tack vare MIG (jag skojar inte så ingen kommer med "nej, det var inte du" fjäsk för seriuse dude, DET VAR JAG!! xD) men jag förvarnade alla i laget så de får skylla sig själva att jag var med. Men ja, sen gick jag och Maja hem och så.
Ha det så bra nu darlings och hoppas ni får en trevlig fortsättning på dagen :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: