2011-09-14
15:41:08

Kallt som attan!! :o

Det är kallt som satan här inne. Jag fryser som bara den asså. Mina fingrar känns nära inpå isönderfrusna x) haha.. :p
Jag försöker smsa med clara nu men somd et är med min lilla docka så är hon ganska dålig på att svara ibland!o.O men hon har ett liv till skilnad från mig Cx haha
Jag vill spela sims snart men jag vet inte om jag orkar bli sittande i flera timmar och bara nörda någonting.., ehh, vad är det jag säger! Såklart jag orkar? NEJ, JAG SKA INTE VARA EN DATANÖRD..bara lite.

Nu lyssnar jag på Adele, så sjukt bra är hon! Hon har liksom en unik röst och det gillar jag :) Saknar den dagen med Clara! Eller saknar de flesta dagar med clara men tycker om bilden. Dels för att den är tagen av min favoritfotograf och dels för att den är naturlig för jag fick verkligen ett skrattanfall då ;) Tider det <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: