2011-09-15
15:55:35

Köttfärssåååås med spaghetti! :D

Jag gör iordning köttfärssås med spaghetti nu eftersom att vi ska äta.. kålsoppa idag som vi gör varge mâten (eller dagen före :p). Och ja, kålsoppa smakar ju lite sådär jävligt äckligt så tar jag lite köttfärssås nu ist ;)
Imorgon har jag prov 2 i so:n. Det känns som att det kommer gå helt okej :)
men jag vill förvarna er nu!, i helgen kommer det faktiskt inte att bli någon som helst uppdatering eftersom att det där är mâten här i Årjäng. jag längtar typ inte men det ska samtidigt bli lite kul :o Bara min förbannade växtvärk går bort...




Dessa bilder lyckades jag åsdakomma ^^
Men idag hade jag en "klänning" (det är det igentligen men nu har den blivit kort som en tröja xD), tights som under dagen blev heeelt isönder, ett skärp i midjan, klocka, bruna boots och så.
Nej, jag kallar inte detta för dagens outfit för man lär ändå inte förstå hur plaggen ser ut så detta får vara i den allmäna (eller vanliga) kategorin iaf :D

Postat av: Jonna

Vart köpte du skärpet? :)

2011-09-15 | 17:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: