2011-09-28
15:29:02

Mitt liv är helt jävla hatat just nu!!

Asså allvarligt, inte bara för att jag ser isöndermuppad ut på mitt skolkort utan också för att MIN MOBIL (!!!) har typ gått isönder.
Jag tappade den i golvet imorse (skolans äckliga stengolv) och hela skärmen sprack typ (eller halva iaf..) och ja, en del av skärmen i hörnet är HELT BORTA!! :(
Asså jag vill bara börja gråta nu, allvarligt! Efter att ha haft en mobil som varit helt cp i 2 år (och före det massa askassa mobiler) så får jag äntligen en mobil som jag verklign gillar och så händer detta efter 2 månader. FUCK!

Fasst alla små detaljer går liksom bort så skadan är egentligen värre än vad bilderna visar :(
Såhär ser jag typ ut på mitt skolkort säkert!! MITT LIV, SUGER JUST NU! -.-
Postat av: a-i

störande..

2011-09-28 | 21:57:22
Postat av: clara

lol. snygg bild längst ner. ¨på första bilden ser det ut som ditt finger är din näsa...jag bara whaaat happened to your nose lajsa?? ;)

2011-09-29 | 15:57:15
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: