2011-09-30
08:17:51

Morning! :)

Hej på er fina läsare och alla andra där ute! Jag är på bra humör, venne varför men vaknade helt enkelt på riktigt gott humör :)
Hehe... idag har jag på mig en blå tröja (som är Albins) och mina höga jeans. Men jag har en plan för att han inte ska märka något. När jag kommer hem så skyndar jag mig upp och byter om :D Skulle han få se at jag har HANS tröja skulle han bli pissed off! :o
och vår webcam suger så man ser ingenting.. Sry.
Aja, idag har jag franska som första lektion, sen har jag typ ingen aning :p
Men jaa..., imorgon kommer Clara m familj hit och även Maja och hennes föräldrar för vi ska ha som tack-kalas till dem eller vad man ska säga för att de höll i mamma och pappas 50årsfest :)¨
Men vi hörs, okej?
HAHAHAH! Fin bild sen i vintras va?? Va ..rund jag var i ansiktet?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: