2011-09-21
20:13:05

OTUR!!!

jag har så in i helvete otur asså! Vi skulle hyra film och allt, och kan ni ens gissa vad? Vi hur film och allt och när vi kommer tbx så funkar den ju självklart inte då det visar sig vara en BLUERAY vi fick med oss! Så halvnio, nu när pappa och albins film är slut, så åker jag och pappa ner och hyr den vanliga dvdn ist.. inte för att det är säärskilt smart att kolla på den ikväll med wtf? Vi hade ju "inte tid" innan så.. jag vill se den och det ska jag också..
Jag satte på "Pappa på burk" ist och såg på den medans jag skrev ett brev till Jojjo :)
Förut hittade jag H&M tidningen som kom t oss igår så den bläddrade jag i och hittade ett par URLÄCKRA skor som jag verkligen vill ha men som jag inte får, även om jag betalar sj tydligen! :(

Grrr, kolla på bara på den! Finns även i svart men tror jag ska tjata lite så att jag får dem om jag BEATALR SJÄLV! Det borde väl inte göra något, eller? Annars köper jag dem när jag är i stockholm eller trollhättan ;)
Vackra vackra vackra! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: