2011-09-06
21:53:52

Rädd as hell!

Albin tvingar mig att se på en skithemsk film men jag vill verkligen inte se så jag kollar intensift ner i dataskärmen! Verkligen jobbig film! :(

HAHAHAHHAHAHAHAHAH! Albin hittar ostbågar i skafferiet och känner på en och bara: Men de här var mjukare än Allahs stjärt nu x) HAHAHAHAH! Skrattar ihjäl mig typ x)

Jaja, nu ska jag snart upp och se på Jersey Shore tror jag :)

Och vänta, nej nu kom det igen HAHAHHAHAAH! Albin skulle hämta brämhultsjuice som vi älskar i våran familj och när han öppnar den är det svart klet på hela ena sidan och vi bara EEYYY, och sen börjar jag asgarva igen. Gissa när den gick ut då?? 6/3-2011 !!
Okej.. skojade bara den gick ut 30/7 men man ska inte låta den stå så länge liksom.. äckligt av ica som bara låter den stå!-.- Men ska tvinga mamma att gå tbx med den imorrn för jag vill ha lite brämhults .. förlåt, jag lät verkligen som en bortskämt skitunge där men vem f*n vill ha en gammal brämis som man betalat för liksom? Inte jag iaf ...
Men ha det bra nu, och sov sött :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: