2011-09-19
19:50:18

Så mkt älskar man idol!

Jag längtar som ett as tills idol börjar, dels för att pappa ser på en asdålig film med bara 3 saker som handling och alla börjar på s; skjuta, sex, skrika. Yes, rätt jobbigt att sitta här och bara rvingas lyssna till massa kulor som skjuts och massa tjejer som skriker hela tiden för att folk går runt med vapen. Tro mig när jag säger det, FILMEN HAR VERKLIGEN INGEN HANDLING!!
Och sen vill jag att idol ska börja bara för att jag tycker det är så vansinnigt kul och underhållande att titta på.¨

Förut räknade jag ut att det är 44 dagar kvar tills jag och Tutte (pappa) ska på Rihanna konsert!! =D Jag längtar som satan i gatan ;) Och om 77 dagar fyller jag år. Haha, dock blir jag bara 14..nopp, jag är verkligen inte särskilt stor :/ Asså min ålder är sämst egentligen för .. nje jag vet itne. Det känns som att folk inte kan ta mig seriös tack vare min ÅLDER! Men därför gillar jag att jag ser äldre ut för hahah! Folk som typ ser mig, och vissa som faktiskt är kontakter till familjen tror att jag är 16 år typ! Eller när jag och mamma som hos hennes kompis i ljungskile så sa hennes barn att de trodde att jag var typ 16-17 och en sa att hon faktiskt skulle kunnat trott att jag var 18 och då blev jag liksom riiight! Det kändes något överdrivet x) HAHA.
Men yesyes.. nu ska jag läsa Kenzs blogg från november 2008 :D
Hugs and kisses from.. me? ;o

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: