2011-09-27
15:34:50

school and other kind of shit :o

Kom ja, ganska nyss hem från skolan, idag hade vi matteprov och det käns faktiskt RIKTIGT BRA!! :D
Hoppas verkligen verkligen verkligen att mamma köper tops till mig idag, och röda (eller vad säger man?) vindruvor :)
Ikväll sticker jag nog till Majsan eller middagen och spelar sims (vi har skapat en familj som går på college och de har typ 1 år kvar och det går snabbt, sedan ska de bilda familj och sånt :D) och sen ska vi se på idol. Det är då våran lilla fina plan.
Det är riktigt bra med grannar som är ens kompisar, det är liksom så nära <3

Nu ska jag göra lite varm choklad eller te och ta mig en macka och vid fyra så börjar jag laga mat ;) Pasta carbonada får det faktiskt bli!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: