2011-09-06
15:55:54

Shrek 4..?

Sitter och ser på shrek ..4 nu! Viste inte ens att den fanns ;)
Iaf, så känner jag mig inte sisådär superpigg.. :/ Har spelat sims i några timmar och ska även plugga lite på provet på torsdag.. vänta nu (är det tisdag eller onsdag idag??) och ska även göra lite på matteläxan! :)
Förut så gjorde jag och albin snabbmackisar och köttbullar och hahah! Vi gjorde typ asmkt makaroner och det var liksom bara åt oss 2 x) Hehe.. men det var kul det för jag började gapskratta hela tiden.. :p

Jag är föresten superdeppig för jag och Jojjo skulle igentligen träffats i helgen men bara för att det är en äcklig liten håla som jag bor i så går det ingen buss på lördagaer till Arvika och på fredag går det en halv fyra men en halvtimme efter att jag kommit fram så går sista bussen tbx och på söndag går en buss vid halvnio dit och en buss halv tio tbx (och den vid halv tion är den FÖRSTA bussen som går tbx då..) krångligt som fan men ÅHH!
Ville verkligen träffa henne :( Men jaja, det blir väl någon annan gång eller nåt?

I mitten av oktober föresten så ska jag till Tröllhättan!! Längtar som ett as ;) Men ja.. ett tag kvar dit ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: