2011-09-01
16:32:16

Sista dagen

Inatt flyttar Ola till Örnsjösvik (ca 80 mil härifrån..) Så då blir det bara fyra hemma.. Det kommer kännas skumt. Jag menar, när han bodde i Karlstad var det en annan sak eftersom att han kunde komma hem på helger och sånt men nu kommer jag inte se han förens.. JUL!! Och tänk, jul känns ju som typ 830657 år bort just nu inte bara några månader. Men några månader utan någon som man kan prata om allt med och som man träffar varge dag vet jag inte om jag tycker om!
Det skulle kännas bättre om jag flyttade, även om jag är 8 år yngre än han så vill JAG flytta typ.. några mil ifrån så kan vi ändå träffas allihop. Men det ordnar sig?

Idag ska vi äta kötbullar, sill potatis och så. Riktig midsommarmat alltså :p
Härligt att det är höst nu! Imorse var det bara 6 grader ute. Jag blev skitglad för jag kunde slänga på mig mina högklackade, min kappa från H&M och tubhalsduken utan att svettas ihjäl x) Hääärligt hääärligt.
Pappa skulle hoppa in på ica innan han kom hem för att köpa "småfolket" majspuffar till mig! :D Jag älskar det. Det är igentligen för bebisar, smakar typ... lite som ostbågar fast inte lika stark smak av det och mkt nyttigare även om det inte är NYTTIGT. Men när mamma gjorde operationen i vintras så tipsades hon om detta och vi har liksom hakat på det :p Andledningen till att han köpte det var att jag ska till Sjösdedt imorrn och sova där hela helgen så då, ifall det blir något smskigt=godis, så kan jag bara "AHAAA, jag har faktiskt småfolket ist! :p Hehe..
Men jaja, hwo knows, maby i eat some candy .. Heh..
Men snälla, vilken extrem TÖNT jag är som planerar  sånt här ett dygn innan.

föresten så blir det inte alls mkt uppdetering under helgen eftersom jag ska till MajaBaja i helgen som sagt.
Ha det bra nu :)
Postat av: cassandra

söt blogg :)

2011-09-01 | 18:53:59
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej! Såg att du hade kommenterat på Kenzas blogg om hur hennes namn uttalas. Det uttalas KINZA, och inte KENZA, så du har rätt :) Hon har skrivit det flera gånger i bloggen, så tror hon är inte lite less på att behöva skriva det igen :P Sök på google eller nåt så får du säkert upp när hon skrivit det i något/några inlägg.

2011-09-01 | 20:01:07
Postat av: Ellen

http://kenzas.se/2009/10/18/3490/



Där har du! Visa det för dina kompisar ;)

2011-09-01 | 20:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: