2011-09-12
15:10:50

Ska laga mat idag :)

Idag ska jag laga kyclingsallad till familjen. Det ska bli kul..typ?
Idag hade jag på mig mina höga jeans ;)
Men ni får sääämst webcambild. Jag menar det, SÄMST för hela tiden så var jag ju tvungen att ta fram ena handen och (eller foten xD) för vi har såklart ingen självutlösare :(

Byxorna sitter snyggare och ser inte ut som en lång ful kjol på riktigt..
Men jaja.. :p
vitt linne - Gina tricot
tubhalsduk - Gina tricot
jeans med hög midja - BikBok

(egentligen hade jag ett gråblått linne som jag haft sedan 3an 4an också :o och skinnjacka och high heels.

Nu ser jag på Smallville och äter vindruvor <3
Nu ska jag fortsätta att läsa Kenzas blogg där jag slutade senast och sen ska jag börja laga mat :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: