2011-09-28
07:44:42

skolfoto idag :o

mrrpf, idag har jag skolfoto. Det fick faktiskt bli samma kläder som igår (kalla mig äcklig om ni vill men allvarligt?? Jag har andvänt dem EN GÅNG på aslänge så de är ju knappast lortiga..).
Om 12 minuter ska jag vara helt kvar med sminkning, tandborstning, plattning att håret osv.. Lyyyckat ? -.-
Jag kommer nog bara ta med plattången och platta på skolan för ja.., bäst så. Jag ska ändå gå till skolan idag så det skulle bara hinna skruva och våga sig iaf. Det stod mellan platt hår, stora härliga lockar eller bulle men nu är det alltså platt eller bulle som gäller..
EYY! VÄÄÄNTA NU! Vi ska ju sluta tidigare idag men NEJ DÅ!! -.- Vi ska ha skolfoto EFTER att vi egentligen slutat. CRAP!-.-
Jaja, måste skynda nu.., bara 7 minuter kvar tills mina fötter ska vara utanför detta hus och gå mot skolan.
Chiaooo ;)
Jag ser otroligt sur ut, vet.. sry för det..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: