2011-09-14
13:59:54

slutat tiiidigt! ;)

Jag skulle egentligen slutat vid 13:55 idag men eftersom franskaläraren fortfarande är sjuk så slutade jag 13:05 efter att ha haft ett soprov! :) Jag tror att det gick ganska bra för mig. Hoppas verkligen det iaf.
Efter det gick jag hem och det var verkligen varmt ute!:( Jag hade liksom svarta kläder och skinnjacka i 17 graders värme.. mrr, hösten är alltså inte här ännu.. :/

men nu sitter jag i soffan nere och har världens växtvärk och ahr haft det hela dagen... Dessutom satte jag mig fel på ena benet så det känns helt isöndervrickat typ.. -.-

Nu ska jag läsa bloggar och även typ bara ta det lugnt och vila ut efter att ha pluggat rätt mkt!! På fredag är det mer en utvecklig av det vi körde idag så det behöver jag inte plugga på. Då ska man mer tänka själv och utveckla sina egna tankar och sånt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: