2011-09-16
08:14:20

Sorgligaste fredagen...

Medans alla här i denna ort jublar för att äntligen mâten är här så har jag bara lust att dra täcket över huvudet, (eller åka till stockholm) för idag är det The Arks SISTA konsert!!!
Clara är så underbar så att hon kommer förhoppningsvis ringa till mig när konserten är och göra så att jag får höra The Ark när de sjunger men äckliga.. mâten kommer förstöra allt så att jag ändå inte kmr höra något.. -.-
¨ÅHH! Allvarligt, jag tror att efter denna helgen kommer jag förstå att det faktiskt ÄR över och att de inte kommer komma tbx.
Hmm..., men som lite tur är så kommer både Bea och Clara skrika massor för mig även om de inte vet att den andre gör det. Så om jag själv skulle skrikit så mkt som jag vet att de kmr göra så skulle jag nog höras liiite..
Nej allvarligt, detta är ju ingen bra dag. Mitt hjärta går i 762923 bitar ju!! Allvarligt så till... Antagligen finns det inte särskilt mkt att göra mer än att hedra dem med att bära en tröja med deras feja på! <3

Idag har jag iaf sovmorgon så jag ska börja gå 10-15 i 9 :) Tyvärr är det sol ute så det blir nog rätt varmt men det skiter jag i! ´Jag får väl ta mina brillor och gå i. Clara som gjorde mig så glad när hon smsade och sa att det bara var 2 grader ute förut!!! :o

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: