2011-09-01
16:15:54

TACK TACK TACK TACK!!

Jag är kär i Sofia nu, seriöst vad stjyst/omtänksam/älskad/bäst .. ALLT hon är! Förutom att hon har en störtskön stil och att jag äslar henne så fick jag idag ett par converse av henne som hon inte längre andvänder!! :D
Hon vet att jag älskar dem och så :o<3 De är gula och så.
Ni får bild :D
Nej tydligen inte för datorn ska dampa ¨så utan att jag gjorde nåt så raderades bilden som jag skulle lägga upp och den finns INGENSTANS på hela datorn. Myys!-.-
Det får bli sämst webcambild då :p
Okej, tog bilder med kameran iaf :D
Så här kommer bilderna:
(de är liite trånga på sidan men det skiter jag i :D) och de har en mkt mkt mkt mer knallig färg och inte såhär fisig o.O
Postat av: clara

åhh det är precis såna som jag tänkte köpa i somras men jag hittade dom tyvärr inte billigt någonstans :o marianne hultgren har såna fast sneaker-modell och ääääälskar gula converse, sååå somrigt och fint!!!<333

2011-09-01 | 18:42:12
URL: http://clariizz.blogg.se/
Postat av: a-i

Var i t-fors förut och köpte ett par svarta converse ;D

2011-09-01 | 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: