2011-09-05
18:56:18

Te + mattebok = ...

Te är såklart underbart men att matteboken ska slingra sig in emellan är jag inte säker på om jag gillar... troligtvis inte >.<
Men eftersom jag ska vara hemma imorrn också så kan jag ju göra den då och samma sak med att plugga inför noprovet på torsdag :(

Jag har fått pianolektioner nu!! Är superglad. Igentligen skulle jag börjat idag men eftersom jag såklart är sjuk så har jag tid nästa måndag efter so:n :) LÄÄÄNGTAR!

Nu ser jag och pappa på "16 and pregnant" och åhh så sur jag blir på en kille där! Jag har verkligen lust att ge han en stor fet bitchslap..
Nu ska jag iaf sätta på lite tevatten och dricka te med mkt honung i och skriva nåt brev kanske? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: