2011-09-25
14:31:31

Trött, tröttare, tröttast

Jag är rätt så trött nu. Idag åker jag hem från Clara och stiger in i mitt hus igen ;) Haha..
Ikväll är det idol också :D ÄLSKAR IDOL! :o Hehhe..
Jag är ganska hungrig nu men , öhhm..venne hur jag skulle fortsätta meningen x)
Det är typ sol ute, tyvärr? Jag gillar ju när det är mer mulet och kyligt ute. Jag har kommit på mig själv med att jag nu längtar till nvember och till december också. Typ bara för att i november är det rihanna och i december är det min födelsedag och julafton (däremot vill jag inte att det ska bli is och halkigt ute för det är bara irriterande att trilla och slå ihjäl sig själv nästan varje dag.. mrrr)
Men yes, nu får det räcka gott folk ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: