2011-09-07
16:43:09

YEEES!!

Är sjukt glad nu!!! :D
På lördag så tar jag bussen till t-fors och ska köpa jeansen som jag visade på bild!! WOOHOO!! :D
Åhh vad gött! Älskar dem så sjukt mkt! Men jag tar med mina egna pengar också ifall jag skulle hitta nått.. BILLIGT och snyggt utöver. KUL!
Snart ska mamma börja med maten och så. Jag har pluggat i typ .. några timmar så är sjukt stolt nu. Fasst INGENTING har fastnat men det kommer väl?

Hehe..försökte klippa dem lite snyggt med väskan var ivägen.. så det får se lite mobbat ut ;)
Men dessa är det iaf som jag ska försöka hitta på cubus ;)
Vad tycker ni om jeans med hög midja? Själv äälskar jag det!!
Postat av: Olivia

hittade din blogg från gsm. Den är fin.

Jaa, köp de byxorna! De är superfina:D

2011-09-07 | 17:57:41
URL: http://taimh.blogg.se/
Postat av: a-i

Såg när vi gick förbi Cubus att det BARA var höga jeans på alla tjejer i skyltfönstret :P

2011-09-08 | 07:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: